-  jednoduchá implementace GA eoSGA
   neimplementuje elitismus
   
 -  použijeme eoEeasyEA 
   
 -  prohléďněte si kód  eoEasyEA  
   
 -    
   eoEasyEA gga(checkpoint, 
		eval, 
		select, 
		transform, 
		replace); 
	
	      
    -   checkpoint : kritérium pro zastavení +
   statistiky 
   
 -   eval : vyhodnocení fitness 
   
 -   select : selekce (zapouzdření, narozdíl od
    oeSGA  vybírá rovnou dané procento jedinců) 
   
 
  // SELECT
  // The  selection
  eoProportionalSelect selectOne;  
  
  // is now encapsulated in a eoSelectPerc 
  eoSelectPerc select(selectOne); // by default rate==1 (100%)
   
 
    -   transform: zapouzdření selekce a mutace 
   
 
   // CROSSOVER
   // 1-point crossover for bitstring
   eo1PtBitXover< Indi> xover;
   
   // MUTATION
   // standard bit-flip mutation for bitstring
   eoBitMutation< Indi>  mutation(P_MUT_PER_BIT);
   // The operators are  encapsulated into an eoTRansform object
   eoSGATransform<Indi> transform(xover, CROSS_RATE, mutation, MUT_RATE);
   
  
    -   replecament : mechanismus vytvoření nové
   populace z rodičů (staré populace) a potomků 
   
 -  stejného efektu jako s  eoSGA  dosáhneme s  eoGenerationalReplecament   
   
 -  elitu implementujeme pomocí tzv. Survive and Die replacement: 
 
   
   eoDeterministicSaDReplecement(elita_percentage,1.0-elita_percentage); 
    -  tzv. slabý eletismus lze pomocí 
   eoWeakElitistReplacement 
   
 
    // REPLACE
    // the same generational replacement at the moment :-)
    eoGenerationalReplacement<Indi> replace_main; 
  
    // weak  elitism 
    eoWeakElitistReplacement<Indi> replace(replace_main); 
   
    -  pokud chcete, stáhněte si  gui.zip ,  a instanci
   třídy myGui přidejte do objektu checkpoint (musite prilinkovat knihovny tk a tcl,
    t.j. do Makefilu na vhodne misto pridat -ltk -ltcl)
   
 -  porovnejte průběh GA s elitou a bez elity (bez elity: pomocí eoSGA nebo
   použít replacement eoGenerationalReplacement) 
   
 -  jak velká elita pomáhá (kolik procent)? kolik už je moc? (vyzkoušejte)